Kraków, Poland – Teyon, polski deweloper i wydawca, oraz Tomasz Dziobek, twórca gry, mają przyjemność ogłosić daty premiery Cubers: Arena na PS®4, Xbox One, Nintendo Switch™ i Steam!
W przyszłym tygodniu gra będzie dostępna na następujących platformach:
- wtorek, 28 lipca - Xbox One, PS4 i PC,
- czwartek, 30 lipca - Nintendo Switch.
Cubers: Arena będzie można zakupić w cenie 59.99 - 69.99 zł w zależności od sklepu (PlayStation Store, Xbox Store, Nintendo eShop, Steam).
Sprawdź, co czeka na Ciebie w grze w najnowszym, gameplay'owym zwiastunie poniżej. Materiały marketingowe, w tym nowe screeny, są dostępne do pobrania tutaj.
WALCZ I ODZYSKAJ WOLNOŚĆ!
CUBERS: Arena to szybki i dynamiczny twin-stick slasher, gdzie wcielisz się w postać Ballera, niewolnika walczącego o swoją wolność z szeregiem gladiatorów!
Gra oferuje kilka wciągających trybów, a także 4 różne areny, każda z dedykowanymi efektami atmosferycznymi, wrogami i interaktywnym środowiskiem. Dodatkowo czeka na ciebie szeroka gama mini-gier w trybie solo i dla 2 graczy! Wybierz swój arsenał spośród 100 unikalnych broni, zbroi, tarcz, umiejętności oraz dodatków i odeprzyj nadchodzące fale przeciwników.
Miej oczy wokół głowy! Pułapki i broń są śmiercionośne dla każdego gladiatora na arenie, nawet twoich sprzymierzeńców. Obserwuj i planuj, kogo pokonać najpierw, a kto nieświadomie może pomóc ci w walce!
Walcz z przeciwnikami i poruszaj się w dowolnym kierunku w tym samym momencie - dzięki płynnej rozgrywce masz większą kontrolę. Zdobywaj punkty we wszystkich trybach i rywalizuj z innymi graczami o najlepszy wynik w tabeli liderów!
GOTOWY DO WALKI? ZACZYNAJMY!
Zachęcamy do odwiedzenia oficjalnej strony gry.
Dodaj grę do swojej listy życzeń na Steam i Nintendo Switch!
Obejrzyj poprzedni zwiastun Cubers: Arena na naszym oficjalnym kanale YouTube.
O Tomaszu Dziobku
Nazywam się Tomasz Dziobek i jestem producentem z 10 letnim doświadczeniem w firmie Teyon. Dotychczas w mojej karierze zajmowałem się grafiką 3D, teksturami, animacjami, a także projektowaniem gier od strony rozgrywki jak i budowy. Te doświadczenia oraz wiedza zdobyta przy pracy z silnikiem Unreal, umożliwiły mi rozpoczęcie prac nad własnym tytułem. Jestem wielkim fanem gier akcji, a w szczególności slasherów z kanapową wersją trybu multi-player, dlatego chciałem stworzyć grę w tym klimacie, która jednak wprowadzałaby coś nowego, interesującego i różniącego ją od innych tytułów akcji. Dlatego pracuję nad Cubers – dla siebie, dla mojej żony i dla wszystkich tych, którzy kochają unicestwiać hordy przeciwników!
Jeśli chcesz zostać wpisany na naszą PRową listę mailingową lub dostać klucz do recenzji, skontaktuj się z nami na [email protected].
###
©2020 Tomasz Dziobek & Teyon. All rights reserved. Unreal Engine, Copyright 1998 – 2020, Epic Games, Inc. All rights reserved. Unreal is a trademark or registered trademark of Epic Games, Inc. in the United States of America and elsewhere. Xbox One is a trademark of Microsoft Corporation. PlayStation® 4 is a registered trademark of Sony Interactive Entertainment Inc. Nintendo Switch is a trademark of Nintendo.