CUBERS WKRÓTCE W SKLEPACH

CUBERS: Arena, dynamiczna gra z kategorii arena brawler i twin-stick slasher, będzie wkrótce dostępna na PS4, Xbox One, Nintendo Switch™ oraz PC. Dodaj do listy życzeń!

Kraków, Poland – Teyon , polski producent, developer i cyfrowy wydawca gier, wraz z Tomaszem Dziobkiem, developerem indie, zapowiedzieli nadchodzącą premierę gry Cubers: Arena na platformach PlayStation®4, Xbox One, Nintendo Switch™ oraz Steam! Tytuł jest w trakcie certyfikacji, a zespół przygotowuje jego wydanie.

Dodaj grę do swojej wishlisty na Steam!

Obejrzyj najnowszy trailer Cubers: Arena na naszym kanale YouTube poniżej:

WALCZ I ODZYSKAJ WOLNOŚĆ!

CUBERS: Arena to szybki i dynamiczny twin-stick slasher, gdzie wcielisz się w postać Ballera, niewolnika walczącego o swoją wolność z szeregiem gladiatorów!

Gra oferuje kilka wciągających trybów, a także 4 różne areny, każda z dedykowanymi efektami atmosferycznymi, wrogami i interaktywnym środowiskiem. Dodatkowo czeka na ciebie szeroka gama mini-gier w trybie solo i dla 2 graczy! Wybierz swój arsenał spośród 100 unikalnych broni, zbroi, tarcz, umiejętności oraz dodatków i odeprzyj nadchodzące fale przeciwników.

Miej oczy wokół głowy! Pułapki i broń są śmiercionośne dla każdego gladiatora na arenie, nawet twoich sprzymierzeńców. Obserwuj i planuj, kogo pokonać najpierw, a kto nieświadomie może pomóc ci w walce!

Walcz z przeciwnikami i poruszaj się w dowolnym kierunku w tym samym momencie - dzięki płynnej rozgrywce masz większą kontrolę. Zdobywaj punkty we wszystkich trybach i rywalizuj z innymi graczami o najlepszy wynik w tabeli liderów!

GOTOWY DO WALKI? ZACZYNAJMY!

Zachęcamy do odwiedzenia oficjalnej strony gry.

O Tomaszu Dziobku

Nazywam się Tomasz Dziobek i jestem producentem z 10 letnim doświadczeniem w firmie Teyon. Dotychczas w mojej karierze zajmowałem się grafiką 3D, teksturami, animacjami, a także projektowaniem gier od strony rozgrywki jak i budowy. Te doświadczenia oraz wiedza zdobyta przy pracy z silnikiem Unreal, umożliwiły mi rozpoczęcie prac nad własnym tytułem. Jestem wielkim fanem gier akcji, a w szczególności slasherów z kanapową wersją trybu multi-player, dlatego chciałem stworzyć grę w tym klimacie, która jednak wprowadzałaby coś nowego, interesującego i różniącego ją od innych tytułów akcji. Dlatego pracuję nad Cubers – dla siebie, dla mojej żony i dla wszystkich tych, którzy kochają unicestwiać hordy przeciwników!

Twitter
YouTube
Facebook

Notkę prasową wraz z materiałami marketingowymi można ściągnąć tutaj. Jeśli chcesz zostać wpisany na naszą PRową listę mailingową, skontaktuj się z nami na [email protected].

###

©2020 Tomasz Dziobek & Teyon. All rights reserved. Unreal Engine, Copyright 1998 – 2020, Epic Games, Inc. All rights reserved. Unreal is a trademark or registered trademark of Epic Games, Inc. in the United States of America and elsewhere. Xbox One is a trademark of Microsoft Corporation. PlayStation® 4 is a registered trademark of Sony Interactive Entertainment Inc. Nintendo Switch is a trademark of Nintendo.