RoboCop z pewnością nie byłby tak wielką ikoną, bez swojej imponującej technologii. Chcąc w pełni wykorzystać nowoczesne możwliwości technologiczne w branży gier, nawiązaliśmy współpracę z Intelem, aby jeszcze lepiej zoptymalizować tytuł RoboCop: Rogue City. Producent gry Piotr Łatocha, główny programista Piotr Derkowski, prezes Teyon Michał Tatka oraz Florent Naigeon z ramienia wydawcy udzielili obszernego wywiadu o tym, jak ich działania urzeczywistniły marzenia wielu graczy o wymierzeniu sprawiedliwości w Old Detroit.
Wspólne wysiłki mają ostatecznie służyć jednemu celowi: zapewnić graczom jak najbardziej autentyczne doświadczenie w zbroi RoboCopa. Samo pokonywanie przeciwników nie oddaje w pełni złożonego etycznie świata RoboCopa w którym utrzymanie porządku wymaga czegoś więcej niż tylko siły. Oczywiście nie brakuje ekscytujących strzelanin i walk, które pozwalają Alexowi Murphy'emu wykorzystać jego metalowe mięśnie, ale RoboCop: Rogue City oferuje głębsze przeżycie. Misje detektywistyczne, patrolowanie ulic, szczegółowy system doskonalenia umiejętności w stylu RPG i oparte na narracji rozmowy z głosami oryginalnych aktorów, skutecznie zacierają różnicę między wrażeniami filmowymi i grami.
Przeczytaj więcej o tworzeniu RoboCop: Rogue City tutaj oraz obejrzyj cały wywiad poniżej.