FUNDUSZE EUROPEJSKIE
Poniżej znajduje się lista projektów realizowanych przez firmę Teyon i dofinasowanych z Funduszy Europejskich:
2017/01 - 2019/02
- "Od robota do człowieka. Innowacyjna technologia pozwalająca na płynną i dynamiczną regulację wpływu czynników ludzkich i psychologii człowieka na zachowania i algorytmy AI."
Beneficjent:
Teyon Michał Tatka
Numer umowy:
POIR.01.02.00-00-0133/16
Cel projektu:
Projekt skupia się na badaniach nad nowym systemem AI (sztucznej inteligencji) dla gier FPS/TPS, gdzie zmienne czynniki ludzkie (np. emocje, percepcja, osobowość, związki, relacje w grupie) będą miały kluczowy wpływ na elementy systemu takie jak nawigacja, drzewo zachowań, strategiczne decyzje, interakcje i zachowania tłumu. Wyniki projektu zostały użyte w celach komercyjnych w grach video przedsiębiorcy, aby udoskonalić wiarygodność zachowań niezależnych postaci (NPC).
Wartość projektu:
4 644 588 zł
Dofinansowanie:
3 624 883.53 zł
Dofinansowano w ramach Programu sektorowego „GAMEINN”, finansowanego ze środków w ramach Działania 1.2 „Sektorowe programy B+R” POIR w 2016 r.
2012/01 - 2014/12
- "Raytracer Audio & Video"
Beneficjent:
Teyon Michał Tatka i Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Numer umowy:
INNOTECH-K1/IN1/50/159658/NCBR/12
Cel projektu:
Projekt miał na celu zrobienie hybrydowego renderera obrazu poprzez użycie ray-tracing’u oraz zbliżonego soundtracera. Rezultaty projektu są używane w komercyjnych projektach z branży gier video.
Wartość projektu:
2 044 357 zł
Dofinansowanie:
1 754 060 zł
Dofinansiwanie w ramach programu INNOTECH NCBiR.
Poniżej znajduje się lista projektów realizowanych przez firmę Teyon i dofinasowanych przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego:
2018
- Udział w targach branżowych w celu wzrostu konkurencyjności firmy Teyon przez promocję tworzonych gier video i usług.
Beneficjent: Teyon Michał Tatka
2017
- Promocja gier video produkowanych przez firmę Teyon na rynku międzynarodowym poprzez udział w targach branżowych.
Beneficjent: Teyon Michał Tatka